Naujiena | galioja nuo 2018-09-06 iki 2018-12-31

RESERVED | Rudens/žiemos kampanija

GROŽIO PASAULIO KARALIENIŲ DUETAS NAUJOJOJE „RESERVED“ RUDENS KAMPANIJOJE „I CAN BOOGIE“

Lenkijos aktorės Joanna Kulig pasirodymas vienoje scenoje kartu su viena garsiausių Prancūzijos nuomonės formuotojų Jeanne Damas? Šis netradicinis duetas buvo specialiai sukurtas naujajai „Reserved“ rudens/žiemos sezono kampanijai „I Can Boogie“ pristatyti.

Joanna Kulig pripažinimą iš filmų gerbėjų pelnė po to, kai nusifilmavo pasaulyje išgarsėjusioje juostoje „Šaltasis karas“ (angl. Cold War), o Jeane Damas yra žinoma mados ikona ne tik gimtojoje Prancūzijoje, bet ir visoje Europoje.

Abi itin ambicingos, veržlios bei gerą humoro jausmą turinčios moterys žino kaip pasilinksminti, ir tai puikiai atsispindi naujojoje rudens/žiemos „Reserved“ kampanijoje „I Can Boogie“.

Susipažinkite su Joanna Kulig – neeilinio talento slavų gražuole

Gimusi ir augusi šiaurinėje Lenkijos dalyje Joanna Kulig savo sėkmingą aktorės karjerą šalyje vysto vaidindama filmuose, televizijoje rodomuose serialuose, bei teatro scenoje. Nepakartojamo balso savininkė ir publikos numylėtinė nesiliauja stebinti savo talentu. Kanų Kino festivalyje kritikų pagyrų sulaukusiame filme „Šaltasis karas“ mergina atliko pagrindinę rolę. Šis vaidmuo žymi ypatingą aktorės gyvenimo akimirką ir staigų šuolį tarptautinės karjeros link.

Jeanne Damas – romantiškoji prancūzų mados ikona

Jeanne Damas vardas žinomas bene kiekvienai mada besidominčiai merginai Prancūzijoje. Šios socialinių tinklų mados ikonos Instagram paskyra netrukus peržengs milijono sekėjų ribą. Jeanne Damas savo gerbėjams teigia, jog pagrindinis jos sėkmės faktorius – autentiškumas ir Prancūziška elegancija: „Paryžiuje kur kas daugiau dėmesio skiriame ne trumpalaikėms tendencijoms, bet klasikiniam ir iš mados pasaulio nesitraukiančiam stiliui“.


Retro dvasia alsuojanti naujoji „Reserved“ kampanija „I Can Boogie“ siekia įkvėpti jaunas damas nebijoti savo moteriškumo ir mylėti save. Joanna Kulig ir Jeanne Damas spinduliuoja elegancija ir jausmais, primenančiais septintojo ir aštuntojo dešimtmečio Holivudo ikonas bei moterišką temperamentą. Jos nebijo viešai flirtuoti ir gundyti – jos dega pasitikėjimu savimi ir trokšta linksmybių.

„Frazė „Yes Sir, I can Boogie“ mūsų kampanijoje įgyja naują prasmę. Norime paskatinti visas moteris puoselėti klasikinį flirto ir gundymo meną. Visai kaip tais laikais, kai Marilyn Monroe buvo šios srities karalienė – kai moterys didžiavosi savo įvairių dydžių figūromis, pabrėždamos jas savo kasdieninėje aprangoje“ – kampanijos idėją komentuoja „Reserved“ marketingo vadovė Monika Kaplan.

„Varšuvos studijoje kartu su Joanna Kulig dirbome tris dienas. Aš dievinu šokti, bet dažniausiai tai darydavau klube ar būdama su draugais, o šio projekto metu jaučiausi lyg kino žvaigždė. Labai džiaugiuosi galimybe susipažinti su Joanna – ji labai talentinga ir įkvepianti moteris.“ - įspūdžiais apie kampanijos filmavimą dalinosi Jeanne Damas.

Pirmoji „I Can Boogie“ kampanijos dalis – PASIRODYMAS

Pirmasis „Reserved“ kampanijos „I Can Boogie“ skyrius, kurį režisavo Gordon Von Steiner, mini šlovingąjį aštuntąjį dešimtmetį ir garsiausius laikmečio pasirodymus didžiosiose San Remo bei Eurovizijos dainų konkurso scenose. Šis laikotarpis mena moteris, spinduliuojančias energija bei aistra, ir itin kruopščiai surežisuotus, bet kartu ir improvizacija pasižyminčius sceninius pasirodymus.

Kampanijos žvaigždės pristato jaunatvišką siužeto liniją: dvi gundančios moterys – tradicinė Slavų gražuoė Joanna Kulig ir romantiškas prancūzų modelis Jeanne Damas – pasirodyme dainuoja: „Baby, I wanna keep my reputation, I'm a sensation, You try me once, you'll beg for more, oh“. Šia daina ir jai kruopščiai pritaikytais šokių judesiais tikimasi akimirksniu perkelti kiekvieną žiūrovą į šokių aikštelę.

Režisierius Gordon Von Steiner, anksčiau dirbęs su garsiausiais mados namais kaip „Gucci“, „Prada“ ar „Miu Miu“, puikiai atkūrė aštuntojo dešimtmečio dvasią ir estetiką. Tai yra jau antras režisieriaus darbas su „Reserved“ šiais metais - pavasarį jis taip pat sukūrė devintuoju dešimtmečiu alsuojančią prekės ženklo kampaniją su Cindy Crawford.

Rudens/žiemos „Reserved“ kampanijai kūrėjų gretas papildė ir su Lady Gaga dirbantis choreografas Richard Jackson, kuris sukūrė užburiančius sceninio pasirodymo šokių judesius.


AKROPOLIS - daugiau džiaugsmo!

Kur vyksta
image

RESERVED

Telefonai: 8 612 86 927
Darbo laikas: 10.00-22.00