1588
 
Pranešimai spaudai

KIEHL'S I Jau Akropolyje!

Kviečiame išbandyti „Kiehl’s“! 

„Džiaugiamės DABAR galėdami jums padėti ir VILNIUJE P.C. „AKROPOLIS“

Simbolinio Niujorko prekių ženklo esmė yra paprasta žinutė, apimanti 160 metų paslaugų teikimo tradicijas.

„Kiehl’s“, nuo 1851 m. Niujorke įsikūrusi garbinga aukštos kokybės odos ir plaukų priežiūros priemonių tiekėja, buvo įsteigta kaip klasikinė europietiško stiliaus vaistinė. „Kiehl’s“ įkūrėjų šeima savo apylinkėje įkūrė vaistinę, kad galėtų patenkinti individualius kiekvieno pro jos duris įėjusio kliento poreikius. Perimdama Johno Kiehlo nuostatas, Morsų šeima puoselėjo Ist Vilidžo bendruomenės sveikatą, rūpindamasi savo klientais kaip kaimynais ir kiekvienam „Kiehl’s“ lankytojui leisdama pasijusti tarsi namie. Taip pirmieji „Kiehl’s“ vaistininkai ir chemikai pradėjo suasmenintų paslaugų teikimo tradiciją, apie kurią vėliau ėmė plisti legendos. Net praėjus beveik 160 metų „Kiehl’s“ patirties magija sklinda po visą pasaulį, nes bendrovė ir toliau džiugina savo nuolatinius klientus aukštos kokybės gaminiais, užtikrinančiais sveiką odos ir plaukų būklę. Nes ir dabar šeimos žinutė yra tokia pati: „Džiaugiamės galėdami jums padėti.“

Šimtmečius APIMAnti istorija

1851 m. – ankstyvoji „Kiehl’s“ istorija

Nuo XIX a. vidurio pirmoji vaistinė „Kiehl’s“ savo nuolatinius klientus aptarnavo pagrindinėje bendrovės parduotuvėje, esančioje Trečiajame aveniu ir Tryliktojoje gatvėje. Savo XIX a. įprastoje vaistinėje Johnas Kiehlas dirbo atsidavęs klientams, tiekdamas jiems homeopatinius ir žolinius preparatus, įvairų gydomąjį aliejų, arbatą ir tepalus įvairiems negalavimams gydyti, o šie senoviniai augaliniai receptai toliau buvo tobulinami XX amžiuje.

GAMINIo filosofija paslaugų teikimo moksle

Unikalus požiūris į odos priežiūrą

„Kiehl’s“ laikosi nuomonės, kad kiekvieno žmogaus oda gali būti sveikesnė ir atrodyti jauniau. Tai reiškia, kad bendrovės gaminius naudojantiems klientams suteikiama „Kiehl’s“ sveikos odos garantija. „Kiehl’s“ kūrėjai įsitikinę, kad klientai, naudojantys jų itin veiksmingas, aukštos kokybės priemones, sveikesne oda džiaugsis jau po 28 dienų.

„Kiehl’s“ priemonių sudėtis padeda užtikrinti aukštos kokybės odos priežiūrą, kurios jos klientai tikisi nuo pat 1851 metų. Išlaikant farmacines tradicijas, moksliniu pagrindu sudaryta „Kiehl’s“ odos priežiūros priemonių sudėtis palaiko, atkuria ir stiprina odos barjerą, saugantį odą nuo pažeidimų bei padedantį išlaikyti drėgmę. Patvirtinta, kad tik iš didelės koncentracijos geriausių natūralių sudedamųjų medžiagų sudaryta mūsų kasdienė sveikos odos priežiūra duoda akivaizdžių rezultatų. Norint pastebimai sveikesnės odos, tereikia skirti keletą minučių per dieną.

Unikalų ir įvairų „Kiehl’s“ tobulėjimo pagrindą, kuris yra svarbiausia bendrovės įgytos patirties dalis, sudaro žinios apie kosmetiką, farmaciją, vaistažoles ir vaistus bei daugelį metų kaupta ir plėtota patirtis. Visa tai įtraukta į specialių „Kiehl’s“ priežiūros priemonių ir preparatų sudėtį bei gamybą. Dabar „Kiehl’s“ tikslas – tiekti savo klientams kokybiškas odos ir plaukų priežiūros priemones, sukurtas naudojant pažangiausias mokslo naujoves ir unikalias, natūralias sudedamąsias medžiagas, kuriomis bendrovė garsėja.

Turėdama nekintantį tikslą gerinti savo klientų sveikatą, „Kiehl’s“ nuolat bendradarbiauja su akredituotomis tyrimų institucijomis. Bendradarbiaudama su Harvardo aukštąja medicinos mokykla, „Kiehl’s“ parėmė biologinį ląstelių tyrimą institute, padėjusį sukurti odos priežiūros priemonių liniją „Dermatologist Solutions“, kurios koncentruota priemonių sudėtis skirta konkrečioms odos problemoms spręsti. Pastaruoju metu aktyvus „Kiehl’s“ bendradarbiavimas su Kolumbijos medicinos centro Dermatologijos skyriumi skirtas naujai ištirti odos funkcijoms ir mechanizmams, siekiant išlaikyti odos vientisumą. Moksliniai tyrimai ir eksperimentinė plėtra su pirmaujančiais dermatologais bei mokslininkais artimiausioje ateityje prisidės prie naujoviškų ir veiksmingų „Kiehl’s“ priemonių kūrimo.

Dešimtmečiais kurtos mokslo naujovės pelnė pripažinimą, kai 1979 m. Smitsono visuomenės sveikatos ir farmacijos institutas į savo kolekcijas įtraukė 103 „Kiehl’s“ gaminius. Nuo tada prie Smitsono instituto archyvo pridėti trys papildomi gaminiai, tapę nuolatine jo dalimi.

Siekis puoselėti individualų aptarnavimą

Žmonės, sudarantys išplėstinę „Kiehl’s“ šeimą visame pasaulyje, yra pasiryžę puoselėti „Kiehl’s“ įgytą patirtį, laikydamiesi metų metais saugotų kompetencijos ir kokybės standartų. „Kiehl’s“ klientų aptarnavimo atstovai (KKAA), kuriems svarbiausia padėti „Kiehl’s“ klientams, dalyvauja intensyvioje mokymo programoje, kurios metu sužino apie sudedamųjų medžiagų vertes ir veiksmingumą. Be unikalaus „Kiehl’s“ siekio užtikrinti priemonių kokybę, KKAA taip pat įgyja žinių, kaip suteikti klientams neprilygstamą aptarnavimą, reprezentuojantį bendrovę klientams visame pasaulyje. Tęsdami „Kiehl’s“ vaistinės tradiciją klientams dalyti patarimus ir skirti vaistus, bendrovės darbuotojai ir toliau nurodo žmogaus asmeninės priežiūros poreikius labiausiai atitinkantį režimą, užtikrinantį optimalią odos ir plaukų būklę.

Skiriamasis aptarnavimo bruožas – mėginių išbandymo gausa

Tai naudodama kaip paslaugą klientams ir palaikydama senąją vaistininkystės tradiciją, kai buvo suteikiamas itin dėmesingas, suasmenintas aptarnavimas, „Kiehl’s“ įgijo dosnios bendrovės reputaciją dėl plačiai taikomos mėginių išbandymo programos. Klientai nuolat raginami išbandyti bet kurią jiems patinkančią priemonę, todėl bendrovė kasdien išdalija daugybę mėginių, laikydamasi filosofijos „Prieš pirkdami išbandykite“. Tai tik patvirtina, kad bendrovė neabejoja savo gaminių kokybe. „Kiehl’s“ tvirtai tiki, kad, išbandžius bet kurią jų priemonę, norisi ją naudoti dar ne kartą.

Priemonių tobulinimas išklausant klientus

Kliento išklausymas yra skiriamasis bendrovės aptarnavimo tradicijos bruožas, padedantis gauti informacijos būsimoms naujovėms bei gerinti esamų „Kiehl’s“ priemonių sudėtį. „Kiehl’s“, kaip kaimynystėje esančios vaistinės, darbuotojai dažnai sukurdavo preparatų sudėtis vietoje, kad patenkintų individualius nuolatinių klientų prašymus. Dabar „Kiehl’s“ chemikai toliau kuria dažnai nišinių, specialios paskirties priemonių sudėtis, siekdami patenkinti kliento poreikius, įskaitant sudėtingesnes kasdienes problemas, pavyzdžiui, fotosenėjimą, per didelę pigmentaciją ir odos balinimą. Vis dažniau nuolatiniai „Kiehl’s“ klientai ieško priemonių, kurias sudaro minimalus sudedamųjų medžiagų skaičius, kuriose nėra nesaugių medžiagų ir kurios yra net 100 proc. biologiškai skaidžios. Pateikusi rinkai gamtinių galių kupinas odos priežiūros priemones, pavyzdžiui, putojantį veido prausiklį su medetkomis, „Kiehl’s“ nemažai padarė, kad patenkintų vis didesnę gamtą saugančių priemonių paklausą. Be to, bendrovė ir toliau tobulėja kartu su savo klientais.

Jau nuo 2017 m. pavasario kviečiame išbandyti „Kiehl’s“ Vilniuje p.c. „Akropolis“! Džiaugiamės galėdami jums padėti.


AKROPOLIS - prekybos ir pramogų sostinė!

Kur vyksta
image

KIEHL'S

Telefonai: (8 5) 203 1042
Darbo laikas: 10.00-22.00

Palaikykite ryšį su Akropoliu!

Užsisakę naujienlaiškį, gausite Jums aktualias Akropolio naujienas ir pasiūlymus į savo el.pašto dėžutę.