1588
 
Statistika

Vilniaus AKROPOLIS – vartai į Lietuvos prekybos rinką

Populiariausias traukos centras Baltijos valstybėse – Vilniaus prekybos ir pramogų centras AKROPOLIS 2012 metais sulaukė 15,13 mln. pirkėjų. 110 000 m2 užimančiame didžiausiame regione prekybos ir pramogų centre veikia 324 operatoriai – populiariausiems tarptautiniams prekių ženklas atstovaujančios
drabužių, avalynės, kosmetikos, buitinės technikos, laisvalaikio prekių, prekių juvelyrikos parduotuvės.

Daugelis tarptautinių prekių ženklų į Lietuvos rinką žengia pirmąsias parduotuves
atidarydami Vilniaus AKROPOLYJE. Tokį kelią rinkosi „Massimo Dutti“ ir H&M, „Next“ ir „Aldo“, „Reserved“ ir „Adidas Kids“. Vilniaus AKROPOLYJE pirmiausia pristatomos naujosios parduotuvių koncepcijos ir įrengiami salonaiflagmanai.

Vilniaus AKROPOLIS pirkėjams siūlo didžiausią prekių ir paslaugų – šalia pirmaujančių drabužių, avalynės, kosmetikos parduotuvių, čia įsikūręs prekybos centras MAXIMA XXX, statybos ir namų dekoravimo centras „Ermitažas“, buitinės technikos ir elektronikos salonas „Elektromarkt“, parduotuvė „Jysk“, didžiausias šalyje knygynas, septynių bankų skyriai, veikiantys ir savaitgaliais.

Pramogos, kasdien sulaukiančios tūkstančių žmonių, yra dar vienas išskirtinis AKROPOLIO bruožas. Vilniaus AKROPOLYJE įrengta Ledo arena ir 8 salių kino centras, 20 takelių boulingo klubas ir dešimtys restoranų bei kavinių kartu turinčių beveik 2,5 tūkst. vietų.

Šalia prekybos ir pramogų centro taip pat įsikūręs 6 aukštų AKROPOLIO verslo centras, kuriame įįrengti B+ klasės biurai.

Kur vyksta

Palaikykite ryšį su Akropoliu!

Užsisakę naujienlaiškį, gausite Jums aktualias Akropolio naujienas ir pasiūlymus į savo el.pašto dėžutę.