Silvija
2015-04-19 | 19:16:06 | IP: 92.62.129.109
Laba diena!
Esu labai nusivylusi salon+paslaugomis. Siandien kirpausi salon+ akropolyje Vilniuje. Kadangi labai skubejau, prasiau kirpejos tik pakirpimo ir prasiau nuleisti kaina. I siek tiek daugiau nei 23 euru kaina ieina galvos plovimas, kirpimas, sukavimas. Uz plauku galu pakirpima sumokejau 20.50 euru ir manau, kad tai ziaurus kliento apiplesimas. Paslaugu kokybe visiskai neatitiko kainos. Taip pat pastebejau netvarka salone, nebuvo svaru ir administratore visiskai nemaloniai snekejo su manimi. Prasau pakomentuoti labai nemalonia situacija. Kodel leidziama tokiom firmom nesiskaityti su klientais ir paslaugu kokybe visiskai nieatitiko ju kainos.
Sveiki,
Stengiamės, kad lankytojai jaustųsi patogiai ir maloniai mūsų prekybos centre, todėl dėkojame už jūsų atsiliepimą. Būtinai spręsime šią problemą ir perduosime jūsų žinutę SALON+ administracijai.
Mitya
2015-04-19 | 18:23:24 | IP: 78.56.1.87
Sveiki,
siandien parduotuveje SALT neradau nei vienos LT kainos - visos kainos nurodytos EUR. Labai sunku orientuotis. beje ar tai nera istatymo pazeidimas?
Aciu
Laba diena,
Dėkojame už jūsų atsiliepimą. Susisieksime su parduotuvės SALT administracija ir spręsime problemą.
Gerda
2015-04-19 | 14:56:18 | IP: 87.247.121.14
Laba diena, Šiandien lankiausi Šiaulių akropolyje, Drogo parduotuvėje, likau labai maloniai nustebinta, konsultantė labai išsamiai pakonsultavo man rūpimu klausimu, apie kremus veidui, aptarnavo šviesiaplaukė mergaitė su akinukais. Sėkmės Drogui :)
Laba diena,
Dėkojame už jūsų malonius žodžius. Būtinai perduosime parduotuvės DROGAS darbuotojams.
volha
2015-04-17 | 13:16:40 | IP: 81.20.68.186
Hi,
Please, add "How to get there" section to your website
Best,
Volha
Hello,
Thank you for your letter. We appreciate your time and valuable feedback in helping us make AKROPOLIS better.
Pirkejas
2015-04-16 | 12:52:43 | IP: 195.14.188.77
UAB Krinona
nekokybiskos prekes jokios garantijos pateikia neteisynga informacija apie prekes
nesilaiko jokiu garantyniu isipareigojimu
net nikakoj garantij podajut nepravilnuju informaciju o tovare
www.skundailt.com/krinona
Sveiki,
Ačiū už jūsų atsiliepimą. Informaciją perduosime KRINONA administracijai. Apgailestaujame dėl patirtų nemalonumų.
Ramūnas
2015-04-11 | 18:24:50 | IP: 188.69.213.128
Sveiki, norėjau įsigyti vyriškus marškinius, tačiau tinkamas dydis buvo tik ant manekeno. Paprašiau darbuotojos, kad juos nuimtu, bet ji atsakė, kad negali. Gali tik rezervuoti, nes tokios taisyklės... Tai didžiausias absurdas kokį teko girdėti...
Sveiki, Ramūnai,
Tokiais atvejais reikėtų kreiptis tiesiai į parduotuvės, kurioje tai įvyko, administraciją.
Rita
2015-04-09 | 20:09:02 | IP: 86.38.4.156
Pritariu Nikolui dėl rūkymo prie įėjimų. Ir ne tik vynotekos, o visų. Tai kam tada tie rūkomieji padaryti jei juose vistiek niekas nerūko.. Būtų smagu jeigu apsaugos darbuotojai gražiai paprašytų rūkalius nuodytis tam skirtose vietose ir nenuodyti kitų žmonių savo dūmais.
Sveiki, Rita,
Šita problema jau yra sprendžiama. Apgailestaujame dėl patirtų nemalonumų ir dėkojame už jūsų laiką.
Nikolas
2015-04-06 | 11:40:09 | IP: 78.56.110.188
Sveiki.
labai nepatinka rukymas prie pat iejimo duru prie vynotekos. dar koks maximos darbuotojai ruko isvis graziai atrodo.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Būtinai spręsime šią problemą ir apgailestaujame dėl kilusios nemalonios situacijos.
Samanta
2015-04-04 | 13:25:47 | IP: 213.197.133.210
Ar galėtų radijas tyliau groti? Nesusišneku su klientais :)
Laba diena, Samanta,
Ar galėtumėte patikslinti, kurioje vietoje Jūs dirbate? Tuomet galėtumėm išspręsti kilusią problemą dėl garso. Ačiū už Jūsų atsiliepimą.
Vladislav
2015-03-27 | 19:06:19 | IP: 79.133.241.35
Sveiki,labai noreciau,kad atreiptumete demesi Delano restorano apsvietima sales puseje salia baro,kaip klientui nemalonu pietauti,kai tau spigina i akis sviesa....
Dekui,
Laba diena,
Stengiamės, kad lankytojai jaustųsi patogiai mūsų prekybos centre, todėl būtinai atkreipsime dėmesį į jūsų minetą šviesų problemą.
Ačiū už jūsų skirtą laiką.